Перевага електронних майданчиків, купівля та продаж на Прозорро – поради експертів


Електронні майданчики даного типу з’явилися в Україні з 2016 року. Прозорий та зрозумілий механізм проведення торгів, доступ громадськості допоміг завоювати довіру. Сьогодні така діяльність допомагає реалізувати та придбати все на вигідних умовах.

Що продають та купують

Відкриті аукціони допомагають сформувати справедливу ринкову ціну. Нерухомість, яку виставляють на продаж вдається придбати за реальну вартість, а не за ту, яку зазвичай вказують на сайтах оголошень.

Система забезпечує покупку житлової, нежитлової та промислової нерухомості, яка знаходиться у власності місцевих та державних органів самоврядування та приватних осіб.

Діяльністю системи цікавляться великі компанії та звичайні громадяни. Часто можна спостерігати за ситуацією, коли ціна товару при повторному аукціоні знижується. Це дає можливість запустити бізнес та змінити житлові умови.

Нерухомістю на електронних майданчиках торгують національні фонди, банки, міські ради.

Участь в торгах

Завдяки Асоціації бірж та електронних майданчиків розвивають економіку України. Відкритий продаж нерухомості та іншого майна з відсутністю посередників допомагає уникнути ризиків. Щоб ознайомитися з інформацією, достатню зайти на сторінку aeaep.com.ua.

Учасники не витратять додаткові кошти, не ризикують зіткнутися з непрофесіоналами та шахраями. Будь-який користувач може зареєструватися на електронному майданчику Прозорро. Завдяки розсилці кожен може контролювати актуальні аукціони, першим дізнаватися про пропозиції. Найбільше покупці цікавляться приміщеннями для офісів, будівлями, нерухомістю під склад чи цех.

Звертаючись до фахівців можна отримати максимально якісний сервіс. Кваліфіковані спеціалісти дадуть відповідь на запитання, допоможуть стати учасником системи.

Можливості електронної торгової площадки дозволяють аналізувати динаміку закупівель, продажів, планувати попит і пропозицію. Отримавши доступ в робочу зону електронного майданчика, користувач може працювати в ній самостійно: розсилати або отримувати заявки, зв’язуватися з потенційними партнерами, відстежувати операції, платежі, графіки поставок, виявляти, який товар користується попитом.

Постачальники з електронними майданчиками розширюють ринко збуту.