Позитивний вплив можна засвідчити, продемонструвавши, що компанія спеціально замислювалася про вплив схем соціальної цінності і що вони можуть привести до реальних і стійким довгострокових результатів, таким як:
- підвищення впевненості в собі;
- можливості познайомитися з новими людьми і взяти участь в житті спільноти;
- просування і підтримка мереж державної підтримки;
- підтримка для поліпшення психічного, фізичного і соціального благополуччя;
- більше почуття гордості за співтовариство;
- навички навчання, які можуть привести до працевлаштування або більшої участі в житті суспільства;
- можливості доступу до вищої освіти;
- заохочення до навчання і навчання, що може привести до кар’єри;
- сприяти згуртованості і участі спільноти.
Отже, якщо компанія є постачальником, і ви постійно б’єтеся головою об цегляну стіну, думаючи про те, що можна запропонувати, важливо пам’ятати, що кожен може щось запропонувати.
Це правда, що деякі великі компанії починають створювати відділи для створення соціальної цінності, але якщо компанія є МСП, це не обов’язково має бути дірою в грошах — час і зусилля також надзвичайно ефективні для створення соціальної цінності. З правилами аукціону вилучених товарів можна ознайомитися на сайті https://www.uub.com.ua/rus/otsenochnaya-deyatelnost/ekspertnaya-otsenka-nedvizhimosti-v-kieve/.
Однак, як постачальник, компанія повинна думати про те, як вона може реалізувати соціальні цінності у своїй організації і домогтися реальних довгострокових результатів. У майбутньому ви не зможете розраховувати на те, що запропонуєте п’ять тупиків з невизначеним обіцянкою роботи пізніше, заробивши більше балів, ніж конкурент, який запропонував один урок разом з доказами того, що, на їхню думку, вплине на учасників і більш широке співтовариство.
Як завжди, є пожертвування і прийняття: справжню соціальну цінність можна створити будь-якою кількістю коштів і з будь-якою кількістю цілей, але не можна поспішати.